amanda - gästblogg

nu har louise inte bloggat på ett tag så jag hjälper henne.
saknar dig älskling.♥
idag har jag varit hemma från skolan.
för jag mår inte bra, är förkyld, ont i huvudet, magen, halsen & hes.
det är inget kul och vara sjuk och bara sitta hemma.
kvällen blir väldigt lugn, ska bara sitta här och snacka med folk.
imorgon kommer jag också vara hemma från skolan.
ska vara i metodköket men eftersom jag fortfarande är sjuk
så kommer jag endå inte få vara med där inne endå.
och vi har bara 1 lekion efter det, sen slutar vi så det är onödigt.
men iallafall nu har jag ätit mat, pommes och stekt korv.
så nu är jag mätt, bllir fortsätta chatta med folk nu.
ni får hade bra folket!

puss, ciiao.♥ / amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0