dålig uppdate...

ja det har varit kass uppdate.
men asså igår så satt jag typ inte vid datan någonting, spelade på mitt nitendo ds som jag hittade i mitt rum.
det satt jag & spelade på med min lillesyrra .
va faktiskt lite kul (aa) hittade jätte mycket gamla spel te det. haha! så typ ah det var min kväll igår.
sen idag så vaknade jag runt halv nio, sen kunde jag inte somna om -.-'.
så jag & min lillesyster satt och spelade ds te typ halv tio, sen gick vi och åt frukost. sen fixade vi oss sen drog jag ut med henne och lekte i snön.
jag åkte desutom rutchkana med massa snö på och kan ni gissa vad jag gjorde?! jag ramlade på min svanskota rakt ner i marken.
asså fyfan va ont det gjorde, började fan gråta :( haha!
 fyfan va jobbigt är sjukt trött nu desutom. men ska kanske vara med Jesper idag, så vi kommer la kolla på film & jag kommer somna då är nästan säker på det! ;) haha!
sen kom jag nyss på att jag sitter vid mamma's data & jag har inga bilder där.
fyfan va jobbigt!
men ni tänker säkert nu men ta bilder då?!
men jag har ingen sladd te datan att föra över bilderna.
så jävla jobbigt!
får la se om ngn kompis har bilder på mig sen jag har skickat över lr ngt sånt.
men iaf, just nu sitter jag & pratar med amanda min fruu på skype . 
vi har inte pratat på typ 4 dagar, så jävla jobbigt . 
har varit grymt tomt utan att prata med henne!
men iaf nu ska jag dra och va lite social med henne. 
bloggar mer sen ikv kanske. 
puss ciao!

hade iaf en bild som senast uppladat på bloggen (a).
jagälskardigamandasääv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jagälskardiglouisecarlsson, <3

2010-11-20 @ 14:02:25
Postat av: Anonym

louisedenvackraste, §

2010-11-20 @ 21:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0