INGEN BRA DAG IDAG.. :(

hejhej alla fina..
föråt för ingen uppdate igår, men först va jag i skolan sen drog jag dirrekt te handen och mötte min älskling. sen va jag med honom ända tills 20:15 typ, då hans buss kom :( sen så gick jag & mamma te centrum & handlade lite sen gick vi hem. då gick jag och kolla på tvn & åt kakor & drack saft (a) hihi. sen så vid 21:00 gick ja och la mig & lyssnade på twiligth, te typ halv tio då jag somnade :( så satt ingenting vid datan igår! men iaf. jag saknar min älskling :( i love him so much. louise erica madeline jennifer carlsson ♥ Sanu ' simon ' Öst. nu vet ni vem min pojkvän är! och den som typ försöker förstöra mellan han & mig nu dödar fan jag! han e mitt allt. tack för en skit mysig kväll/dag igår baby! det måste göras om ;) jag älskar dig över hela mitt hjärta älskling! du är bäst! men aja. bloggar mer sen iaf.. puss ciiao. // Simon's Louise

Kommentarer
Postat av: c

NY låt Ge dom inte mer ( denna går ut till dom som ser sig som svaga förbi passerade och pissade på) .. siosådär ljud genom youtube finsn på min frizon annars o tanka ner .. här är den via youtube : http://www.youtube.com/watch?v=tymOJKmuo9E



www.frizon.se/chonne

2010-12-03 @ 14:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0