Kanske inget inlägg imorgon!

jag kanske inte kommer blogga imorgon .
men jag ska iaf försöka blogga lite så kolla då & då imorgon ;)
men ah iaf.
idag har dagen varit sjukt jobbig !
kan berätta lite snabbt om dagen;
vaknade halv åtta typ :)
skönt med sovmorgon !
hade NO från 09:05 te 09:45, jag kom nästan för sent te NO :/
men aja, fick springa lite (a)
efter det var det spanska', från 09:50 te 10:25 men egentligen 10:30 ;s .
sen lunch/rast dirrekt efter spanskan slutar te 11:40 drog hem oh försökte äta men gick inte :/
sen träslöjd från 11:40 te 12:55.
sen livskunskap från 13:10 te 13:50, men pratade lite med min ena mentor om lite saker, så missade typ 10 min ;o
sen svenska från 14:00 te 15:25, men gick ingenting på den, gick te kuratorn och satt bara oh grät i typ 20 min konstant !
sen prata hon & jag lite, sen fick jag dra hem för dino ( min mentor men även svenska lärare ;s )
så ah satt typ i skolan te 14:40, då drog jag hem..
det va min dag!

hur har eran dag varit bra? hoppas det iaf! bloggar mer sen kanske ! // louise'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0